CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 3, 2010

Lalang itu aku?

Semalam.
Aku bersama sahabat ke gerai untuk makan.ok,of coz la kan pergi gerai untuk makan. Tapi ada something yang tiba-tiba membuatkan adrenalinku berlari laju lagi.Tersentap.

Sahabat: Dah la tu wey, cukup la. Saat kau nak buang dia dari hidup kau kenapa masih nak layan dia baik-      baik lagi?
Aku: Dah dia layan aku baik-baik, xkan aku nak layan dia xbaik pulak?
Sahabat: Cukup la dia dah tikam belakang kau.
Aku: Tapi aku xboleh. Jujur aku cakap,aku xdapat nak lupakan dia macam tu je. Bukan aku senang nak lupa. Aku bukan yang jenis macam tu.
Sahabat: Kau xboleh lupa dia sebab kau hari-hari kena  mengadap muka dia kan?
Aku: Erm,tu la..aku kalau xtengok muka dia, aku ok kot.xpelah, maybe bila dah abis study ni xpayah nak tengok muka dia lagi.
Sahabat: tak pe. kau tak payah nak sesakkan kepala kau fikir pasal dia lagi.
Sumber: Seronok bermain dengan lalang?


s7en_E:
Kadang-kadang aku rasa aku bagaikan lalang. Hanya ikut kemana bawanya angin. aku xmampu bersuara. aku bukan manusia bisu. punyai lidah tetapi kelu. mahu menjerit selata dunia bahawa aku juga manusia. punya hati punya jiwa. tapi semua itu hanyalah bisikan di lubuk hati yang paling dalam. andai masa boleh diundur, andai putaran bumi pada paksi dapat di reverse kembali,Que Sera..Que Sera..jangan temukan aku dengan manusia itu. Bolehkah aku pinta begitu?




0 comments: