CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 9, 2010

Kad bersampul biru

Assalamualaikum..

Specially dedicated to Dearly _ _  _ _  _ _ _ _ _ _(my name),



  •   TQ coz owez there 4 me.. Trying to comfort aku even ko pun x ok..
  • Ø       TQ coz jadi kekuatan aku ..>_<
  • Ø      TQ for everything..
  • Ø       Most importantly, TQ FOR THIS FRIENDSHIP!!


Sayang,
Selamat  Bercuti + Jaga Diri..>_<
Honestly, aku SAYANG KO!! >_<
Ukhwah fillah abadan abada..

Ko wanita yang kuat + tabah + cekal.. sampai bile-bile pon, ko tetap kuat.. jangan mudah goyah dengan redup panahan mata  Adam..

Kad ni sepatutnya aku terima lebih sebulan yang lalu, tetapi disebabkan kekangan masa, semalam baru aku menerimanya dari seorang kenalan. Sungguh terharu dengan ucapannya. Dia seorang yang baik hati, sangat sayang akan sahabat-sahabatnya. Kami pernah berkongsi rasa, berkongsi duka. Pernah meluahkan masalah yang hampir serupa. Namun, Dia dan aku banyak bezanya. Tapi itu tidak menjadi perkara utama.Aku juga sayang kamu. Setelah apa yang terjadi dalam hidup kita, aku telan dan terima seadanya. Kau lebih bahagia aku rasa. Hanya aku yang masih di sini menanti entah sampai bila. Bukan tidak mahu melupa, tetapi aku memang begini orangnya. Bukan sekali dua berjumpa boleh lupa semua segala. Tetapi bertahun lamanya kita semua beramah mesra.Mampukah aku lupa semua begitu sahaja?


s7en_E:
Dalam hidup ini kadang-kadang kita tak sedar orang yang kita tidak pedulikan, sayang gila  kat kita. Kadang-kadang kita tidak sedar kita terlampau sayang kat orang sedangkan dia selalu sakitkan hati kita. dan kita tidah pernah sedar kita bukannya sempurna untuk mendapatkan orang yang benar-benar sempurna dalam hidup kita. Dan kita bukan siapa-siapa untuk buat orang menyayangi kita macam kita sayang kat dia.  SEBAB kita hanyalah MANUSIA BIASA.



0 comments: