CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 1, 2010

..3o nOvEmBeR 2010..

  • 1st langkah bayi (baby step) aku ke dunia bloggers.
  • Hari pertama aku tulis blog. 
  • Juga hari last aku FINAL EXAM semester I untuk sesi 2010/2011.


apa ada pada 30 november 2010??
Yup!!.memang ada something pada tarikh ni coz aku bebas dari belenggu barisan formula yang menyesakkan kapala otak serta kepingan kertas exam yang apabila melihatnya membuatkan adrenalinku berlari sepantas kuda Ji Hoo dan Gun JunPyo dalam Boys Over Flower.
Senyum.
Teringat aku pada jalan ceritanya yang sangat panjang tetapi mampu menarik aku untuk tetap melekat di hadapan kanta screen laptop.Ok.cukup sampai disitu aku mengimbau kenangan.

Dulu sebelum habis exam sibuk merancang nak buat itu nak buat ini
tapi bila dah abis tergaru sana tergaru sini
mungkin ni dah memang my destiny
sampai disini, aku dah nak angkat kaki
pergi cari ketenangan hati
dengan menghadap cinta Ilahi...

s7en_E:
kadang-kadang kita tidak dapat membuat keputusan lantas diri terlalu daif untuk menilai sesuatu. ingin menjaga hati semua pihak tapi tak mampu untuk memuaskan setiap apa yang dihendak.

5 comments:

Nurul Hana Daud said...

i'm ur follower now.hehe
da jmp pun blog ang. =)

selamat datang ke dunia blogger.

seven_eleven658 said...

hana:hehe..cepat ja dia noh..ala,xcomplete ag..huhu..xterer cm hg g..;P

Nurul Hana Daud said...

hehe..
mestila cepat.
dah ak tny ang tamau habaq,
ak cari la sendiri.ngeh3

ala,
ak pun xterer gak
men explore2 sendiri ja. =)

Nurul Hana Daud said...

jenguk blog ni,
mungkin ad yg boleh membantu =)

http://tutorialuntukblog.blogspot.com/

seven_eleven658 said...

ok2..dah buka td..nway,thanks