CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 7, 2010

Berharap lebih baik untuk hari esok

Assalamualaikum..


Selamat tinggal 1431
Baru tadi kau labuhkan tiraimu
Menutup tabir lembaranmu
Menyimpan seribu satu kisah perjalanan hidupku
Tersisip kemas dalam diarimu

Segala sejarah hidupku yang lalu
Membuat aku kadang-kadang terpaku
Pada setiap hari dan saatmu
Aku terus membuang masa berlalu
Tapi kini aku sedar
Aku harus tinggalkan nostalgia itu
Turut terkubur bersama tirai akhirmu

Selamat datang semangatku
Selamat Datang 1432 ku
Kehadiranmu sangat ku nanti
Kemunculanmu sangat diredhai
Berharap itu sudah pasti
Agar kau bukan seperti yang dulu lagi

Tolong bawa aku
Bertemu Kekasihku yang satu
Tolong bimbing aku
Dalam tangis aku merayu
Dalam sendu aku menunggu
Hadirnya dirimu yang ku ingin selalu

Jauhnya kurasa destinasi
Dalam menuju Negeri Abadi
Kadang aku berlari
Sampai bila aku tak pasti
Tetapi aku rasa kau lebih mengerti
Wahai Tuhan Rabbul Izzati

Berharap tiada lagi pekat malam
Hanya mentari melimpahi alam
Tiada lagi mendung kelam
Tiada lagi awan suram..

0 comments: